טיפים כתיבת תוכן לקידום אתרים

לכתוב מאמר, גם אם הוא במקור נועד לצרכיי קידום אתרים ושיווק, זה משהו שלא תרצה לעשות על רגל אחת.
ערימה של מילים ללא כל תועלת לצרכן פשוט תתמוסס לה ברחבי האינטרנט ולא תיצור שום תנועה לכיוון האתר שלך.
לדעת הקוראים שלך. לפני בחירת הנושאים של הכתבות שלך, אני מציע לך למצוא דרך להכיר את האנשים שאתה כותב עבור הראשון.
אתה לא יהיה מסוגל לעשות פריטי המזומנים שלהם המשפיעים אלא אם אתה יודע מה האנשים האלה מחפשים. ראיונות עם חלק מהם יש לי רעיון על הבעיות שלהם, את מטרותיהם בחיים, שאלות נפוצות, העדפות ורמות הבנה. ככל שאתה יודע על הקוראים שלך, כך יגברו הסיכויים שלך לקבל באמצעותם.
בחר את הנושאים שלך. בעיקרון, יש שתי שאלות שאתה צריך לשאול את עצמך בעת בחירת נתיניהם. זה הוא "האם זה שימושי / מעניין לקוראים שלי?" ו "האם זה משהו שמשרת המטרה שלי?"
אם אתה מישהו מציע שקיות יוקרה, למשל, חייב לעקוב אחרי הנושאים אשר ייתן לקוראים שלך את סוג המידע שהם צריכים על שקיות יוקרת פריטים כדי לעזור לך להפגין את המומחיות בשוק הנישה זו, כך שתוכל להרוויח את האמון בקלות אמון של קונים פוטנציאליים.
צור מתווה.
זהו הסוד לכתיבת כתיבת תוכן אינטרנט שירות או כתיבת מאמר קוהרנטי מאוד. לפני שאתה מתחיל לשחק את המקלדת, ליצור שלד של הפריטים שלך ראשון. התחל על ידי רישום המידע שאתה תיכלל בכתב התוכן שלך. עם זאת, אתה מיד יודע לאיזה כיוון זה תהיה הכותרת ואתה יודע שאתה לא להחמיץ את הכביש.
כל שעליך לעשות הוא לכתוב.
אין צורך להפוך את כתיבת תוכן המאמרים / האינטרנט שלהם. הקוראים שלך יהיה ללא ספק אהיה אסיר תודה אם תוכל לעזור להם לקבל את הרעיונות בקלות אתה מנסה להעביר. כתיבת מאמרים שלך כאילו אתה כותב תלמידו של השתמש במילים פשוטות ולעשות שלה במשפטים קצרים יחסית. אם אתה צריך להשתמש במונחים טכניים מאוד או בראשי תיבות, לוודא שאתה להסביר כפי שאתה משתמש בתוכן שלך.
להיות קצר משמעותית. לא לבזבז את הזמן של קוראיו. תקשר את כל המידע שיש להם דרך מאוד פשוטה. בדרך זו, אתה יכול להבטיח כי הפריטים שלך להכיל לא יותר מ 800 מילים. בנטרול תופסי משפט חסר משמעות. ודא כי כל חלק של התוכן שלך שווה קריאה.
לְתַקֵן. אני יודע שאתה רוצה לתת את ניסיונם של קהילת קוראים גדולות. לכן, לבדוק את התוכן של הכתיבה או מאמרי תוכן האתר שלך לפני הפיכתם לזמינים בזירה המקוונת. ודא שהם ללא ריצה על משפטים, פסקאות, מבלבל, ושגיאות כתיב / דקדוק.
אגב, האם אתה רוצה לדעת יותר אודות שימוש כתיבת מאמרים כמו זה כדי תנועה לאתר האינטרנט שלך ולהגדיל את המרות מקוונות?